Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิชิต เหมพรรณไพเราะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:57Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:57Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ว323ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454556en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9369-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการทำความสะอาดen_US
dc.subjectโรงงานแปรรูปอาหารen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเคมีภัณฑ์ทำความสะอาดและฆ่าเชื้อสำหรับโรงงานแปรรูปอาหาร = Marketing mix factors affecting food processing factories purchasing decision towards cleaning and sanitizing chemicals / วิชิต เหมพรรณไพเราะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751wh_tpg.pdf525.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_abs.pdf483.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_con.pdf475.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_ch1.pdf491.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_ch2.pdf567.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_ch3.pdf497.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_ch4.pdf794.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_ch5.pdf568.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_bib.pdf491.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0751wh_app.pdf519.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.