Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9208
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แหนมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for Nham in Mueang Chiang Mai District / ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
Authors: ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
Authors: ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
Keywords: การตลาด;แหนม -- การตลาด;ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป1711ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446948
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9208
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0451pn_tpg.pdf945.16 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_abs.pdf556.27 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_con.pdf478.1 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_ch1.pdf478.9 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_ch2.pdf526.85 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_ch3.pdf487.75 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_ch4.pdf886.42 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_ch5.pdf571.98 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_bib.pdf478.53 kBAdobe PDFView/Open
agim0451pn_app.pdf506.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.