Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9263
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสินเชื่อ Medium SMEs ของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Company Limited in Samut Sakorn Province / อนวัช จั่นสกุล;"Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Pompany Limited in Samut Sakorn Province"
Authors: อนวัช จั่นสกุล
Authors: อนวัช จั่นสกุล
Keywords: การตลาด;ธุรกิจขนาดย่อม;ธุรกิจขนาดกลาง;สินเชื่อ;ธนาคารพาณิชย์;ธนาคารกสิกรไทย
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 อ157ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448113
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9263
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851aj_tpg.pdf567.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_abs.pdf481.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_con.pdf495.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch1.pdf512.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch2.pdf519.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch3.pdf488.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch4.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_ch5.pdf623.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_bib.pdf473.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0851aj_app.pdf537.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.