Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบุญเลิศ กิตติศักดิ์บุญสุขen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:41Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:41Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 บ435ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400759en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8674-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectธนาคารกรุงศรีอยุธยาen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อการค้า -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการสินเชื่อเพื่อการค้าของลูกค้าธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในภาคสินเชื่อนครหลวง 4 = Marketing mix factors affecting customers decision to use business credit services of The Bank of Ayudhya Public Company Limited, Metropolitan Branch Department, Area 4 / บุญเลิศ กิตติศักดิ์บุญสุขen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549bk_tpg.pdf288.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_abs.pdf204.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_con.pdf220.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_ch1.pdf128.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_ch2.pdf177.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_ch3.pdf130.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_ch4.pdf990.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_ch5.pdf217.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_bib.pdf119.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0549bk_app.pdf179.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.