Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:07Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:07Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ส153ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400482en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8580-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectอาหารแช่แข็งen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase frozen food box in Mueang district, Chiang Mai province / สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949sk_tpg.pdf204.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_abs.pdf211.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_con.pdf214.38 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_ch1.pdf127.57 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_ch2.pdf159.6 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_ch3.pdf149.81 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_ch4.pdf288.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_ch5.pdf209.75 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_bib.pdf129.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sk_app.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.