Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:18Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:18Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ท172สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448131en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9271-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสถานีบริการน้ำมัน -- เชียงใหม่.อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่ -- การตัดสินใจen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province / ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์;"Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0851sc_tpg.pdf565.51 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_abs.pdf481.49 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_con.pdf503.11 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch1.pdf483.53 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch2.pdf515.89 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch3.pdf480.06 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch4.pdf890.46 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch5.pdf587.11 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_bib.pdf476.92 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_app.pdf505.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.