Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรทิพา เหล่ากิจรุ่งโรจน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:40Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:40Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 พ174ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400758en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8673-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโรงภาพยนตร์ -- นนทบุรี. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- นนทบุรี. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการโรงภาพยนต์ระบบมัลติเพล็กซ์ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดนนทบุรี = Marketing mix factors affecting consumers decision on attending the multiplex theatres in Mueang district, Nonthabiri province / พรทิพา เหล่ากิจรุ่งโรจน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549pl_tpg.pdf283.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_abs.pdf208.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_con.pdf225.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch1.pdf136.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch2.pdf161.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch3.pdf127.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch4.pdf349.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch5.pdf189.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_bib.pdf120.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_app.pdf183.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.