Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเอกชัย สกาวรัตนากุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:16Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:16Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 อ512ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400556en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8606-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectลูกชิ้นปลาen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นปลาของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting fishballs purchasing decision of consumers in Bangkok Metropolitan / เอกชัย สกาวรัตนากุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549es_tpg.pdf247.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_abs.pdf214.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_con.pdf210.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch1.pdf129.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch2.pdf147.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch3.pdf137.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch4.pdf493.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch5.pdf188.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_bib.pdf119.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_app.pdf168.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.