Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8483
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision in selecting ready to drink fruit juice in Bangkok metropolitan / อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลิน |
Authors: | อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลิน |
Authors: | อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลิน |
Keywords: | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;การตลาด -- กรุงเทพฯ;น้ำผลไม้ |
Issue Date: | 2548 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 |
Gov't Doc #: | ว 381 อ354ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388481 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8483 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948ib_tpg.pdf | 121.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_abs.pdf | 208.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_con.pdf | 151.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch1.pdf | 138.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch2.pdf | 183.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch3.pdf | 129.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch4.pdf | 365.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_ch5.pdf | 212.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_bib.pdf | 122.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ib_app.pdf | 104 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.