Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลินen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:32Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:32Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 381 อ354ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388481en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8483-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectการตลาด -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectน้ำผลไม้en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision in selecting ready to drink fruit juice in Bangkok metropolitan / อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลินen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948ib_tpg.pdf121.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_abs.pdf208.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_con.pdf151.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_ch1.pdf138.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_ch2.pdf183.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_ch3.pdf129.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_ch4.pdf365.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_ch5.pdf212.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_bib.pdf122.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ib_app.pdf104 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.