Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8400
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เบญจวรรณ แพทย์สมาน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:00Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:00Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 บ532ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371409 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8400 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องพ็อคเก็ตพีซีของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision in purchasing pocket PC in Muang District, Chiang Mai Province / เบญจวรรณ แพทย์สมาน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948bp_tpg.pdf | 215.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_abs.pdf | 231.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_con.pdf | 294.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_ch1.pdf | 172.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_ch2.pdf | 156.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_ch3.pdf | 136.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_ch4.pdf | 614.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_ch5.pdf | 319.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_bib.pdf | 134.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948bp_app.pdf | 218.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.