Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนัทธมน องคานุภาพen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:29Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:29Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 น114ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1357073en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8322-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อ -- ลำพูนen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการสินเชื่อเพื่อการเช่าซื้อรถยนต์ ของผู้ใช้บริการในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = The marketing mix factors affecting the selection of car hire purchase credit service firms of customers in Mueang district, Lamphun province / นัทธมน องคานุภาพen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0447no_tpg.pdf207.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_abs.pdf254.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_con.pdf266.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_ch1.pdf247.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_ch2.pdf312.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_ch3.pdf211.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_ch4.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mba0447no_ch5.pdf766.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_bib.pdf171.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0447no_app.pdf395.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.