Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภารดี ตั้งตระกูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:28:21Z-
dc.date.available2014-09-18T07:28:21Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ภ274ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1499438en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22043-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectอาหารไทย (ภาคเหนือ)en_US
dc.subjectขันโตกen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการบริโภคอาหารขันโตกในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the customers' consumption of Khantoke dinner in Mueang District, Chiang Mai Province / ภารดี ตั้งตระกูลen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ20954pt_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_abs.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_con.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch1.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch2.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch4.pdf14.01 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch5.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_bib.pdf256.3 kBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_app.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.