Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorดวงใจ สุวลักษณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:28Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:28Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ด172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508064en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8916-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษา -- การศึกษาต่อen_US
dc.subjectการศึกษาทางอาชีพ -- สงขลา. อำเภอหาดใหญ่en_US
dc.subjectโรงเรียนอาชีวศึกษาเอกชนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพชั้นสูงในอำเภอหาดใหญ่จังหวัดสงขลาในการตัดสินใจเลือกศึษาในโรงเรียนเอกชนอาชีวศึกษา = Service marketing mix factors affecting vocational diploma students in Hat Yai district , Songkhla province towards selecting private higher vocational school / ดวงใจ สุวลักษณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20854ds_tpg.pdf524.28 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_abs.pdf461.55 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_con.pdf469.18 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch1.pdf457.4 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch2.pdf465.21 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch3.pdf459.47 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch4.pdf4.12 MBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch5.pdf629.05 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_bib.pdf446.36 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_app.pdf560.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.