Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8395
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุรินทร์ วัชรปรีชา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:57Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ส473ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371374 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8395 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ -- นักศึกษา | en_US |
dc.subject | การตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักศึกษาในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่= Marketing mix factors affecting the Chiang Mai University student's decision of selecting coffee shops in Chiang Mai University / สุรินทร์ วัชรปรีชา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0548sw_tpg.pdf | 300.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_abs.pdf | 202.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_con.pdf | 188.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch1.pdf | 103.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch2.pdf | 116.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch3.pdf | 155.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch4.pdf | 414.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_ch5.pdf | 195.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_bib.pdf | 93.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548sw_app.pdf | 150.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.