Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8122
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ไพลิน วงค์ฉายา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:07Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 พ973ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1341113 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8122 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- นครสวรรค์ | en_US |
dc.subject | การเรียนพิเศษ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย ในจังหวัดนครสวรรค์ = Services marketing mix factors affecting secondary school student's selection of tutorial school in Nakhon Sawan Province / ไพลิน วงค์ฉายา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0247pw_tpg.pdf | 259.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_abs.pdf | 206.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_con.pdf | 226.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_ch1.pdf | 285.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_ch2.pdf | 391.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_ch3.pdf | 207.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_ch4.pdf | 686.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_ch5.pdf | 377.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_bib.pdf | 170.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0247pw_app.pdf | 242.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.