Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10138
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการใช้บริการของลูกค้าบริษัทแดงกลอนประตู จำกัด= Services marketing mix factors affecting customers towards using the services of Dangklonpratu Company Limited / รสรินทร์ วงค์กองแก้ว
Authors: รสรินทร์ วงค์กองแก้ว
Authors: รสรินทร์ วงค์กองแก้ว
Keywords: บริษัทแดงกลอนประตู จำกัด;การตลาด
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 ร187ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510838
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10138
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054rw_tpg.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_abs.pdf637.07 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_con.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch1.pdf925.7 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch2.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch3.pdf930.84 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch4.pdf17.45 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch5.pdf5.94 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_bib.pdf640.52 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_app.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.