Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8988
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของผู้บริโภคในโครงการบ้านจัดสรรในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the consumer's decision to purcase a house in a housing estate in Chiang Mai Province / จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
Authors: จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
Authors: จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;บ้านจัดสรร
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 จ111ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419229
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8988
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0350js_tpg.pdf182.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_abs.pdf202.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_con.pdf387.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch1.pdf251.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch2.pdf333.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch3.pdf243.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch4.pdf3.65 MBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch5.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open
mba0350js_bib.pdf183.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_app.pdf311.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.