Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:17Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:17Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 จ111ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419229en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8988-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectบ้านจัดสรรen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของผู้บริโภคในโครงการบ้านจัดสรรในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the consumer's decision to purcase a house in a housing estate in Chiang Mai Province / จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0350js_tpg.pdf182.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_abs.pdf202.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_con.pdf387.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch1.pdf251.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch2.pdf333.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch3.pdf243.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch4.pdf3.65 MBAdobe PDFView/Open
mba0350js_ch5.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open
mba0350js_bib.pdf183.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0350js_app.pdf311.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.