Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐนันท์ ผลเจริญen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:53Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:53Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401279en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8705-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องใช้บนโต๊ะอาหาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectร้านอาหาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องใช้บนโต๊ะอาหารประเภทเซรามิคส์ของ ผู้ประกอบการร้านอาหารใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting restaurant owners'purchasing decision of ceramics tableware in Mueang District, Chiang Mai Province / ณัฐนันท์ ผลเจริญen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1149np_tpg.pdf450.34 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_abs.pdf495.62 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_con.pdf535.28 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch1.pdf511.06 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch2.pdf604.48 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch3.pdf491.3 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch4.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
mba1149np_ch5.pdf748.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_bib.pdf431.49 kBAdobe PDFView/Open
mba1149np_app.pdf647.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.