Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8484
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กิตตินาถ กาวี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:32Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:32Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ก344ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388482 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8484 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด -- ไทย (ภาคเหนือ) | en_US |
dc.subject | โรงพยาบาล -- ไทย (ภาคเหนือ) | en_US |
dc.subject | เลือด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำยาในการตรวจการเข้ากันได้ของเลือดของโรงพยาบาลในเขตภาคเหนือ = Marketing mix factors affecting hospitals decision to purchase cross matching reagent, Northern Thailand / กิตตินาถ กาวี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948kk_tpg.pdf | 128.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_abs.pdf | 140.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_con.pdf | 135.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch1.pdf | 137.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch2.pdf | 149.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch3.pdf | 138.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch4.pdf | 496.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch5.pdf | 241.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_bib.pdf | 128.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_app.pdf | 166.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.