Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9991
Title: ปัจจัยที่มีส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภควัยทำงานในกรุงเทพมหานครในการตัดสินใจซื้อเครื่องดื่มฟังก์ชันนัลดริงก์ = Marketing mix factors affecting working-aged consumers in Bangkok towards buying decision of functional drinks / ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์
Authors: ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์
Authors: ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์
Keywords: การจัดการตลาด;เครื่องดื่ม -- การตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 ศ468ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1501067
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9991
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454sj_tpg.pdf487.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_abs.pdf304.03 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_con.pdf758.61 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch1.pdf415.94 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch2.pdf924.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch3.pdf391.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch4.pdf8.18 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch5.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_bib.pdf340.02 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_app.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.