Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9910
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พีรพันธุ์ นราธนพงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:07:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:07:57Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.562 พ376ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492860 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9910 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงงานเซรามิก -- การควบคุมต้นทุนการผลิต -- ลำปาง | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของโรงงานเซรามิค จังหวัดลำปางในการซื้อเคมีที่ใช้ในการเคลือบ = Marketing mix factors affecting decision of ceramic factories in Lampang Province towards purchasing chemicals for glazing / พีรพันธุ์ นราธนพงศ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1053pn_tpg.pdf | 525.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_abs.pdf | 542.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_con.pdf | 587.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_ch1.pdf | 566.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_ch2.pdf | 810.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_ch3.pdf | 574.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_ch4.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_ch5.pdf | 957.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_bib.pdf | 536.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1053pn_app.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.