Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9259
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้น้ำมันเครื่องของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่อยู่ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing devision toward car engine oil in Samut Sakhon Province / นัฐพงษ์ ไทยรัก |
Authors: | นัฐพงษ์ ไทยรัก |
Authors: | นัฐพงษ์ ไทยรัก |
Keywords: | การตลาด;พฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาคร;น้ำมันเครื่องรถยนต์;รถยนต์ |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 น113ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448102 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9259 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0851nt_tpg.pdf | 524.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_abs.pdf | 464.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_con.pdf | 450.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_ch1.pdf | 459.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_ch2.pdf | 479.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_ch3.pdf | 459.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_ch4.pdf | 715.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_ch5.pdf | 532.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_bib.pdf | 452.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851nt_app.pdf | 475.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.