Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนัฐพงษ์ ไทยรักen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:12Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:12Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 น113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448102en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9259-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectน้ำมันเครื่องรถยนต์en_US
dc.subjectรถยนต์en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้น้ำมันเครื่องของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่อยู่ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing devision toward car engine oil in Samut Sakhon Province / นัฐพงษ์ ไทยรักen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851nt_tpg.pdf524.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_abs.pdf464.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_con.pdf450.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch1.pdf459.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch2.pdf479.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch3.pdf459.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch4.pdf715.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch5.pdf532.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_bib.pdf452.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_app.pdf475.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.