Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชาลิสา ทวีอภิรดีมณีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:35Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:35Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8343 ช273คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1441785en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9172-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectห้างหุ้นส่วนจำกัดกะเหรี่ยงซิลเวอร์en_US
dc.subjectความพึงพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการห้างหุ้นส่วนจำกัดกะเหรี่ยงซิลเวอร์ = Customer satisfaction towards services marketing mixes of Karen Silver Limited Partnership / ชาลิสา ทวีอภิรดีมณีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0651ct_tpg.pdf525.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_abs.pdf509.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_con.pdf475.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_ch1.pdf481.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_ch2.pdf948.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_ch3.pdf492.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_ch4.pdf798.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_ch5.pdf642.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_bib.pdf483.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0651ct_app.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.