Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประยุทธ เป็นมูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:44Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:44Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ป17116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419157en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8823-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectสมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่มen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผลิตผลเกษตรen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจขายผลิตผลทางการเกษตรของสมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่ม จำกัด = Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members / ประยุทธ เป็นมูล;" Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ppm_tpg.pdf457.32 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_abs.pdf451.82 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_con.pdf554.13 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch1.pdf496.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch2.pdf549.75 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch3.pdf479.5 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch4.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch5.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_bib.pdf443.69 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_app.pdf516.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.