Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุภชัย เจริญกิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:25Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:25Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 ส462ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400613en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8631-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectกาแฟกระป๋องen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- นครปฐม. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อกาแฟพร้อมดื่มบรรจุกระป๋องของผู้บริโภคในอำเภอเมืองนครปฐม = Marketing mix factors affecting consumers in selection of ready to drink canned coffee in Amphoe Mueang Nakhon Pathom / สุภชัย เจริญกิจen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0249scr_tpg.pdf128.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_abs.pdf131.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_con.pdf227.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch1.pdf127.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch2.pdf158.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch3.pdf122.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch4.pdf261.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_ch5.pdf185.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_bib.pdf121.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0249scr_app.pdf147.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.