Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8152
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บุญทวี เปเรร่า | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:20Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 บ434ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1343762 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8152 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงราย | en_US |
dc.subject | บริษัทนำเที่ยว -- เชียงราย | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวจากทวีปยุโรปในการเลือกใช้บริการของบริษัทนำเที่ยวในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย = The Service marketing mix factors affecting European tourists in the selection of tour operators in Mueang District, Chiang Rai Province / บุญทวี เปเรร่า | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0447bp_tpg.pdf | 292.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_abs.pdf | 274.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_con.pdf | 271.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_ch1.pdf | 277.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_ch2.pdf | 470.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_ch3.pdf | 237.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_ch4.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_ch5.pdf | 680.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_bib.pdf | 168.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0447bp_app.pdf | 647.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.