Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุพดี สันติวุฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:58Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:58Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว 381 ย464ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1338871en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8101-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการบริหารธุรกิจ -- หลักสูตรen_US
dc.subjectนักศึกษา -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจศึกษาของนักศึกษาในหลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิตสำหรับผู้บริหาร = Services marketing mix factors affecting graduate students to attend executive MBA program / ยุพดี สันติวุฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946ys_tpg.pdf279.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_abs.pdf218.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_con.pdf409.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_ch1.pdf202.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_ch2.pdf464.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_ch3.pdf206.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_ch4.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_ch5.pdf512.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_bib.pdf155.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0946ys_app.pdf320.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.