Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอภิสิทธิ์ นิติเสถียรกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:42Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:42Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ163คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526658en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10307-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทย -- ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.titleความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมการตลาดของบริการด้านเงินฝากของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) สาขาถนนศรีดอนไชย = Customer satisfaction towards marketing mix of deposit services of Kasikorn Bank Public Company Limited, Si Don Chai Road Branch / อภิสิทธิ์ นิติเสถียรกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark31055an_tpg.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mark31055an_abs.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
mark31055an_con.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open
mark31055an_ch1.pdf995.83 kBAdobe PDFView/Open
mark31055an_ch2.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open
mark31055an_ch3.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mark31055an_ch4.pdf20.09 MBAdobe PDFView/Open
mark31055an_ch5.pdf8.25 MBAdobe PDFView/Open
mark31055an_bib.pdf717.83 kBAdobe PDFView/Open
mark31055an_app.pdf4.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.