Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9612
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการเลือกใช้ศูนย์บริการซ่อมรถยนต์ของลูกค้าในจังหวัดพะเยา = Service marketing factorys affectionf customer decision in selecting automobile service center in Phayao Province / กิจธพงษ์ อินโด
Authors: กิจธพงษ์ อินโด
Authors: กิจธพงษ์ อินโด
Keywords: การจัดการตลาด;อู่ซ่อมรถยนต์ -- การตลาด;รถยนต์ -- การบำรุงรักษาและซ่อมแซม;พฤติกรรมผู้บริโภค -- พะเยา
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก324ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1469240
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9612
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ki_tpg.pdf522.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_abs.pdf466.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_con.pdf476.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch1.pdf454.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch2.pdf493.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch3.pdf478.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch4.pdf871.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch5.pdf731.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_bib.pdf464.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_app.pdf468.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.