Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภวิน อยู่สุขen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:32Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:32Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.054678 ภ173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1437164en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9164-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectโฆษณาทางอินเตอร์เน็ตen_US
dc.subjectพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์en_US
dc.subjectการตลาดอินเตอร์เน็ตen_US
dc.subjectธุรกิจโรงแรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกสื่อโฆษณาผ่านอินเทอร์เน็ต ของธุรกิจโรงแรมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting Hotel's selection of internet advertisements in Mueang District, Chiang Mai Province / ภวิน อยู่สุขen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0251py_tpg.pdf485.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_abs.pdf492.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_con.pdf515.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch1.pdf526.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch2.pdf524.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch3.pdf486.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch4.pdf891.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch5.pdf553.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_bib.pdf529.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_app.pdf541.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.