Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:02Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:02Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 น343ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1429191en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9093-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.subjectที่อยู่อาศัย -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อเพื่อที่อยู่อาศัยในกรุงเทพมหานคร ของลูกค้า ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting customer selection towards home loan services of Bangkok Bank public company limited in Bangkok Metropolitan / นิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1150np_tpg.pdf465.14 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_abs.pdf481.94 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_con.pdf489.22 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_ch1.pdf485.85 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_ch2.pdf503.88 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_ch3.pdf493.52 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_ch4.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
mba1150np_ch5.pdf696.59 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_bib.pdf479.06 kBAdobe PDFView/Open
mba1150np_app.pdf511.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.