Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9092
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปริตรา จิรกิตยางกูร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:02Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ป172ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1428890 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9092 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | ร้านเบเกอรี่ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการใช้บริการ ร้านฝ้าย เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province / ปริตรา จิรกิตยางกูร;"Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550pj_tpg.pdf | 201.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_abs.pdf | 265.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_con.pdf | 351.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_ch1.pdf | 198.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_ch2.pdf | 322.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_ch3.pdf | 203.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_ch4.pdf | 3.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_ch5.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_bib.pdf | 175.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550pj_app.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.