Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8965
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการบริโภคไอศกรีมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on consuming icecream in Mueang district, Chiang Mai province / ศรัณยา อินทวงค์;"Marketing mix factors affecting consumers on consuming icecream in Mueang district, Chiang Mai province"
Authors: ศรัณยา อินทวงค์
Authors: ศรัณยา อินทวงค์
Keywords: การตลาด;ไอศกรีม;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ1711ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419198
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8965
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550si_tpg.pdf196.1 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_abs.pdf192.74 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_con.pdf237.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch1.pdf237.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch2.pdf481.89 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch3.pdf220.87 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch4.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch5.pdf865.44 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_bib.pdf204.02 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_app.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.