Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวาณี มะลิวัลย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:00:52Z-
dc.date.available2014-09-17T08:00:52Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ว243en_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419131en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8940-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยen_US
dc.subjectลูกค้าen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อลุกค้าในการตัดสินใจใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยสำนักงานใหญ่ = Factors affecting comsumers desisions on using Islamic Bank of Thailand Services at the Head Offoce / วาณี มะลิวัลย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550wm_tpg.pdf514.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_abs.pdf501.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_con.pdf842.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_ch1.pdf519.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_ch2.pdf703.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_ch3.pdf493.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_ch4.pdf9.97 MBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_ch5.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_bib.pdf438.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0550wm_app.pdf667.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.