Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8396
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฐิตา ตันติวัฒน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:58Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ฐ342ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371377 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8396 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ยา | en_US |
dc.subject | เบาหวาน -- ผู้ป่วย | en_US |
dc.subject | แพทย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการสั่งใช้ยาเม็ดลดระดับน้ำตาลในเลือดให้ผู้ป่วยโรคเบาหวานชนิดที่ 2 ของแพทย์ประจำโรงพยาบาลในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting the physician's decision to prescribe oral hypoglycemic agents in type 2 diabetes mellitus patients in Mueang District, Chiang Mai Province / ฐิตา ตันติวัฒน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0548tt_tpg.pdf | 444.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_abs.pdf | 494.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_con.pdf | 514.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_ch1.pdf | 533.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_ch2.pdf | 614.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_ch3.pdf | 477.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_ch4.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_ch5.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_bib.pdf | 451.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0548tt_app.pdf | 527.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.