Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8346
Title: การออกแบบตัวชี้วัดผลการปฏิบัติงานระดับบุคคลส่วนบริการลูกค้าจังหวัดเชียงใหม่ บริษัท ทศท คอร์ปอเรชั่น จำกัด (มหาชน) = Designation of personal key performance indicators for the Chiang Mai Customer Service Sector TOT Corporation Public Company Limited / กาญจนา คุชกะ
Authors: กาญจนา คุชกะ
Authors: กาญจนา คุชกะ
Keywords: บริษัท ทศท คอร์ปอเรชั่น;บริการลูกค้า -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 658.879 ก323ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1365226
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8346
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
acc0348kk_tpg.pdf455.44 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_abs.pdf552.35 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_con.pdf644.62 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch1.pdf570.05 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch2.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch3.pdf877.21 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch4.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch5.pdf3.72 MBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch6.pdf693.11 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_bib.pdf442.07 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_app.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.