Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกาญจนา คุชกะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:39Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:39Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.879 ก323กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1365226en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8346-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectบริษัท ทศท คอร์ปอเรชั่นen_US
dc.subjectบริการลูกค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.titleการออกแบบตัวชี้วัดผลการปฏิบัติงานระดับบุคคลส่วนบริการลูกค้าจังหวัดเชียงใหม่ บริษัท ทศท คอร์ปอเรชั่น จำกัด (มหาชน) = Designation of personal key performance indicators for the Chiang Mai Customer Service Sector TOT Corporation Public Company Limited / กาญจนา คุชกะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
acc0348kk_tpg.pdf455.44 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_abs.pdf552.35 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_con.pdf644.62 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch1.pdf570.05 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch2.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch3.pdf877.21 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch4.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch5.pdf3.72 MBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_ch6.pdf693.11 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_bib.pdf442.07 kBAdobe PDFView/Open
acc0348kk_app.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.