Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8068
Title: | ความพึงพอใจของลูกค้าต่อระบบบัตรคิว : กรณีศึกษาธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในเขตส่วนภูมิภาคเขต 28 = Customer satisfiction towards card queuing system: a case study of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in region 28 / สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์ |
Authors: | สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์ |
Authors: | สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์ |
Keywords: | ธนาคารและการธนาคาร -- ไทย (ภาคกลาง);ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ไทย (ภาคกลาง) |
Issue Date: | 2546 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546 |
Gov't Doc #: | ว 332.1 ส442ค |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333970 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8068 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0946str_tpg.pdf | 334.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_abs.pdf | 198.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_con.pdf | 265.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_ch1.pdf | 222.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_ch2.pdf | 384.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_ch3.pdf | 226.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_ch4.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_ch5.pdf | 716.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_bib.pdf | 165.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946str_app.pdf | 252.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.