Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบุษบา มาลาศรีen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:25:43Z-
dc.date.available2014-09-18T07:25:43Z-
dc.date.issued2544en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 บ485พen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1280190en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21738-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectอินเตอร์เน็ตen_US
dc.subjectพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ -- ไทยen_US
dc.titleพฤติกรรมการบริโภคผ่านระบบพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ในประเทศไทย / บุษบา มาลาศรีen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0545bm_tpg.pdf64.93 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_abs.pdf114.78 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_con.pdf89.87 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_ch1.pdf541.36 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_ch2.pdf234.68 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_ch3.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_ch4.pdf601.38 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_ch5.pdf242.82 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_bib.pdf110.44 kBAdobe PDFView/Open
econ0545bm_app.pdf150.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.