Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20998
Title: การศึกษาเปรียบเทียบความคิดเห็นของผู้บริโภคต่อปัจจัยด้านการตลาดที่มีต่อการค้าปลีกทางอินเตอร์เน็ตและการค้าปลีกแบบมีร้านค้า / ณัฐจักร์ ตรีสัตยาเวทย์
Authors: ณัฐจักร์ ตรีสัตยาเวทย์
Authors: ณัฐจักร์ ตรีสัตยาเวทย์
Keywords: การตลาด;บริโภคกรรม;อินเตอร์เน็ต
Issue Date: 2545
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545
Gov't Doc #: ว 658.8 ณ113ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300358
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20998
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0445nt_tpg.pdf61.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_abs.pdf161.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_con.pdf207.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch1.pdf189.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch2.pdf828.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch3.pdf113.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch4.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_ch5.pdf659.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_bib.pdf85.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0445nt_app.pdf215.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.