Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12290
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อสมา มาตยาบุญ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:19:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:19:33Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 158.3 อ186ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412106 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12290 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การแก้ปัญหา | en_US |
dc.subject | อุปสรรค | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมกลุ่มเพื่อเสริมสร้างความสามารถในการเผชิญและฝ่าฟันอุปสรรคของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนเรยีนาเชลีวิทยาลัย = Using group activities to enhance adversity quotients of mathayom suksa 4 students at Regina Coeli College / อสมา มาตยาบุญ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0550am_tpg.pdf | 189.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_abs.pdf | 183.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0550am_con.pdf | 210.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_ch1.pdf | 222.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_ch2.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_ch3.pdf | 268.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_ch4.pdf | 319.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_ch5.pdf | 412.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_bib.pdf | 254.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550am_app.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.