Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10269
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุรกฤษฏ์ นาทธราดล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:46:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:46:01Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 629.2542 ส471ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522607 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10269 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | แบตเตอรี่ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | แบตเตอรี่ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภค ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ ในการซื้อแบตเตอรี่รถยนต์ = Marketing mix factors affecting consumers in Mueang Chiang Mai district towards purchasing car batteries / สุรกฤษฏ์ นาทธราดล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark30755sn_tpg.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_abs.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_con.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch1.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch2.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch3.pdf | 1.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch4.pdf | 17.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_ch5.pdf | 3.61 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_bib.pdf | 646.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark30755sn_app.pdf | 2.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.