Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุพาภรณ์ พีรภูติen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:08Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:08Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ย462กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448080en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9250-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ทัศนคติen_US
dc.subjectความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectธนาคารออมสินen_US
dc.titleการรับรู้คุณภาพการบริการของลูกค้าธนาคารออมสิน สาขาในสังกัดเขตบางแค กรุงเทพมหานคร = Customer perception towards service quality of the government saving bank branches in Bangkae district, Bangkok metropolitan / ยุพาภรณ์ พีรภูติen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751ype_tpg.pdf550.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_abs.pdf505.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_con.pdf509.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch1.pdf493.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch2.pdf557.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch3.pdf539.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch4.pdf681.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch5.pdf595.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_bib.pdf518.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_app.pdf679.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.