Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9223
Title: การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
Authors: ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
Authors: ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
Keywords: การสื่อสาร;การตลาด -- เชียงใหม่;การซื้อสินค้า;การสื่อสารทางการตลาด
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.802 ศ183ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447230
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9223
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0351sk_tpg.pdf940.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_abs.pdf489.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_con.pdf486.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_ch1.pdf495.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_ch2.pdf558.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_ch3.pdf487.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_ch4.pdf861.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_ch5.pdf583.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_bib.pdf498.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0351sk_app.pdf528.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.