Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9137
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:22Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:22Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.403 จ344ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435376 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9137 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การตัดสินใจ | en_US |
dc.subject | เครื่องเล่นเพลงดิจิตอล | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ปัจจัย | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องเล่นสื่อดิจิตอลแบบพกพาของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decisions for portable digital media in Mueang District, Chiang Mai Province / จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0351jt_tpg.pdf | 509.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_abs.pdf | 487.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_con.pdf | 514.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch1.pdf | 479 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch2.pdf | 497.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch3.pdf | 483.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch4.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch5.pdf | 622.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_bib.pdf | 474.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_app.pdf | 552.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.