Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9103
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิชชุตา จอมดวง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:06Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว322ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1432475 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9103 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | อุปกรณ์ก่อสร้าง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภอเถิน | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้างของผู้บริโภคในอำเภอเถิน จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting the consumer buying decision of construction materials and equipment in Thoen District, Lampang Province / วิชชุตา จอมดวง | en_US |
dc.type | การค้นแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0250wj_tpg.pdf | 201.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_abs.pdf | 231.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_con.pdf | 268.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_ch1.pdf | 272.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_ch2.pdf | 431 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_ch3.pdf | 202.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_ch4.pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_ch5.pdf | 968.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_bib.pdf | 176.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0250wj_app.pdf | 304.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.