Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/6653943832/8956
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้กำกับธนาคารแห่งประเทศไทยของสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors influencing customers in the selection of personal loans from non-banking financial institutions in Mueang district, Chiang Mai Province / สมพล วิสมิตะนันทน์
Authors: สมพล วิสมิตะนันทน์
Keywords: การตลาด
สินเชื่อ
ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส166ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419183
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8956
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.